توصیف تکواره ها به وسیله سیستم های راست منظم

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سیستان و بلوچستان - دانشکده ریاضی
  • نویسنده حکیمه یاسمی
  • استاد راهنما اکبر گلچین
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1391
چکیده

در این پایان نامه به توصیف تکواره هایی می پردازیم که روی آن ها سیستم های راست منظم، دارای خواصی، همچون صادق بودن، صادق قوی بودن، آزاد بودن، تصویری بودن، همواری، همواری قوی، همواری ضعیف، به طور اساسی همواری ضعیف و بدون تابی هستند و یا سیستم های راست دارای هر یک از خواص ذکر شده، منظم می باشند. همچنین به توصیف تکواره هایی می پردازیم که روی آن ها خاصیت منظم بودن سیستم ها با بعضی از خواص فوق-الذکر معادل است. در نهایت تکواره هایی را بررسی می کنیم که روی آن ها سیستم های راست صادق در شرط های (e) و (p) منظم هستند.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

تکواره هـایی که برای آن ها همه سیستم های راست دوری هموار در شرط (e) صدق می کنند و تکـواره هایی که برای آن ها همه سیستـم های راست به طورقوی هموار منظم هستند

در این پایان نامه به بررسی ساختار تکواره هایی می پردازیم که همه سیستم های راست دوری هموار آن ها در شرط (e) صدق می کنند. همچنین ساختار تکواره هایی را بررسی می کنیم که همه سیستم های راست به طور قوی هموار آن ها منظم هستند.

انژکتیوی منظم سیستم های مرتب جزئی روی تکواره های مرتب جزئی کلیفورد

در این پایان نامه انژکتیوی منظم سیستم های مرتب جزئی روی تکواره های مرتب جزئی در حالت کلی را بررسی می کنیم و نشان می دهیم که یک سیستم مرتب جزئی انژکتیو منظم بعنوان یک مشبکه، کامل است. همچنین نشان خواهیم داد که مخروط های دوری سیستم های مرتب جزئی روی تکواره های کلیفورد مجهز به ترتیب جزئی طبیعی، دوری هستند.سرانجام انژکتیوی منظم سیستم های مرتب جزئی روی تکواره های مرتب جزئی کلیفورد مجهز به ترتیب جزئی...

15 صفحه اول

مشخص سازی تکواره های حذف پذیر راست با استفاده از خواص یکدستی و منظمی عمل ها

در این پایان نامه سعی شده با استفاده از نتایجی که از شرط ها و خواص عمل های یکست (یکدست، به طور ضعیف یکدست و ...)وجود دارد به مشخص سازی تکواره های حذف پذیر راست بپردازیم. در این روند با چند نوع جدید از انواع جدید یکدستی عمل ها و ارتباط آنها با یکدیگر آشنا شده و از نتایج به دست آمده در این روند به مشخص سازی تکواره های حذف پذیر راست با استفاده از خواص یکدستی و منظمی عمل ها می پردازیم.

15 صفحه اول

دسته بندی تکواره های مرتب جزئی بر اساس خواص به طور منظم انژکتیو ضعیف سیستم های مرتب جزئی

در این پایان نامه، ابتدا سیستم های مرتب جزئی انژکتیو، به طور منظم اساسی انژکتیو ضعیف، به طور منظم fg - انژکتیو ضعیف و به طور منظم بخش پذیر را تعریف می کنیم. سپس لم ها و قضایای مربوطه را ارائه می دهیم و در نهایت با استفاده از این تعاریف و خاصیت ها، به دسته بندی تکواره های مرتب جزئی می پردازیم.

15 صفحه اول

پوششی از سیستم های دوری روی تکواره ها

ما یک نیاز جدید و شرط کافی برای سیستم های دوری که یک پوشش پروژکتیو می دهند را ارائه میدهیم.ما یک برهان جدید از کلاسهای ایزوبل ونتیجه درباره ی پوشش های پروژکتیوی ارائه می دهیم وما نشان می دهیم شرط p پوشش ها یکتا نیست.

15 صفحه اول

شرط ها (wp) و (pwp) سیستم ها روی تکواره ها

این پایان نامه دارای 3 فصل می باشد که در فصل اول تعاریف و مفاهیم مقدماتی آنمده است. در فصل دوم پس از تعریف شرط های (wp) و (pwp) معادل بودن این شرط ها را در تکواره های حذف پذیر راست اثبات نموده ایم. همچنین نشان داده ایم اینکه همه سیستم های راست دارای شرط (e) یک تکواره در شرط (wp) یا (pwp)صدق کنند معادل با گروه بودن تکواره است.در بخش اول از فصل سوم ابتدا معادل هایی برای اینکه یک خاصیت همواری خاصی...

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سیستان و بلوچستان - دانشکده ریاضی

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023